فیلمهای آموزشی و پکیج آموزش باستان شناسی

فیلمهای آموزشی و پکیج آموزش باستان شناسی

تنها سایت و پایگاه باستان شناسی به دور از خرافات...بزرگترین مرجع نرم افزارها و کتابهای بینظیر باستان شناسی و دفینه یابی.. . هر چه در مورد باستان و دفینه نیاز دارید اینجا موجود است . .. این سایت دارای نشان ضمانت خرید می باشد.... پس با اطمینان و بدون نگرانی کتابها و فایل های مورد نظر خود را خرید و دانلود کنید. کتاب یادگاران کهن نوشته انوشیروان دادگر ، چشم طلایی ، میراث زرین ، گنج باستان

محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظرتان درباره چاپ و انتشار جلد دوم یادگاران کهن چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 177
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 578577

کسب درآمد میلیونی از اینترنت


کسب درآمد میلیونی از اینترنت

کسب درآمد میلیونی روزانه از اینترنت تنها با یک ساعت کار در روز

هدیه و عیدی ویژه سال 97 برای شما

آموزش فوق العاده کسب درآمد از اینترنت.. تنها با یک ساعت در روز 500 هزار تومان تا 1 و نیم میلیون تومان درآمد روزانه داشته باشید..

امسال میتونه سال رسیدن به آرزوهاتون باشه . اگر قدر فرصتها را بدانید

با استفاده از آموزشهای ما به راحتی درآمدی میلیونی در روز را تجربه کنید و قدم بزرگی در راه رسیدن به آرزوهاتون بردارید.

 

حتما بسیاری از شما تا کنون  به این تبلیغات کسب درآمد اینترنتی برخورد داشته اید و بعد از دانلود متوجه شده اید که به درد نخور است و بی ارزش. 

حتی خود بنده هم چندباری از این برنامه های بیخاصیت خرید کرده ام و متضرر شده ام. ولی این پکیج که اینجا در اختیار شما قرار میدهم یک پکیج واقعی و کاربردی و بسیار کارآمد است . بطوریکه حتی در روز اول میتوانید درآمد زایی را شروع کنید . البته برای رسیدن به درآمد میلیونی در روز چند هفته ای زمان لازم است  ولی شک نکنید بعد از حداکثر یک ماه به درآمدی بالای یک میلیون در روز خواهید رسید .

از همین امروز شروع کنید و کسب و کار خود را بسازید که فردا دیر است .. 

 

 


خواندن این مطلب فقط 10دقیقه زمان خواهد برد اما این 10 دقیقه سرنوشت شما را تغییر خواهد داد

 

 

دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.نویسنده این مطلب به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای 500 هزار تومان در روز خواهید رسید.

 

امام علی (ع) می فرماید :

 

« بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست . »

 

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

 

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

 

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

 

به گفته مهندس طلوعی بنیان گذار شیوه نوین کسب درآمد از اینترنت :

 

من شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم 5 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 5 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم،طوری که تونستم لقب جوان ترین بیزینس من ایران رو به خودم اختصاص بدم .

 

 

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق پنج ساله خود به شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید.

تفاوت روش هایی که شما در این پکیج با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

اثبات درآمدها و پرداختی های کسب درآمد

 

 

 

.شاید از خود بپرسید چرا اسرار ثروتمند شدن را با این قیمت عجیب و خنده دار در اختیار شما قرار داده است.ایشان پاسخ شما را با جمله ای استثنایی از ریچاردبرنسون موسس شرکت ویرجین میدهد:

من با ایجاد اشتغال ثروت خود را افزایش می دهم

با 2 ساعت کار کردن،روزانه 500 هزار تومان درآمد داشته باشید

 

سوال اول : مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

جواب : درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه , درآمد شما به بیش از ماهیانه 10 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه 3 الی 4 ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید

_______________________________________________________

سوال دوم: آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

______________________________________________________

سوال سوم: آیا این پکیج آموزش فارسی می باشد؟ یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

جواب : بله..این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

______________________________________________________

سوال چهارم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

_____________________________________________________

سوال پنجم : من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

______________________________________________________

سوال ششم : من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

______________________________________________________

سوال هفتم : درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

_____________________________________________________________________

سوال هشتم :(مهمترين سوال)آيا واقعا به اين پکیج مي توان اطمينان كرد؟ آيا واقعا روي آن حساب كنم؟ آيا واقعا درآمدي در كار هست؟
جواب : به دليل پرسشهاي مكرري كه در اين مورد هر روزه براي ما ايميل مي شود بهتر ديديم كه در اين مورد توضيح كاملي بدهيم.

خوشبختانه اين پکیج به گونه اي است كه درآمد آن كاملا واقعی و قطعي و مسلم است . در واقع اين پکیج كه شما قصد خريد آنرا داريد يك شغل است . شغل يعني كاري كه امروز شروع خواهيد كرد و تا پايان عمر مي توان از آن درآمد كسب كرد . بنابراين مطمئن باشيد كه از اين پکیج ، درآمدهاي بسياري خوبي به دست خواهيد آورد كه حتي براي ديگران غير قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از اين پکیج قادر خواهيد بود مخارج زندگي خود را تامين نموده و حتي پس انداز خوبي براي خود ايجاد نماييد .
ميزان اين درآمد نامحدود است . يعني هر چقدر بيشتر تلاش كنيد و زمان بگذارید ، درآمد بيشتري نيز به دست خواهيد آورد بنابراين پيش بيني مي كنيم كه پس از اينكه اولين درآمد خود را به دست آورديد ، وقت بيشتري را براي اين كار خواهيد گذاشت.

يكبار ديگر خاطر نشان مي كنيم كه با اين پکیج شما هرگز نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجی و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري نخواهيد داشت . ما اصلا در اين پکیج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . درآمد شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به حساب بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست.شایان ذکر است این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت،معدن و تجارت بوده همچنین در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و حسب مورد دارای کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیربط می باشد.پس با خیال آسوده خرید کرده و از خرید خود لذت ببرید.

توصيه مي كنيم اين افكار بيهوده را به كناري گذاشته و يكبار براي هميشه تصميم خود را بگيريد و با كمي تلاش ، درآمد خوبي براي خود به ارمغان آوريد. به دليل پرسشهاي مكرري كه در مورد ميزان درآمد اين پکیج از ما پرسيده مي شود در اينجا باز به اين موضوع اشاره مي كنيم كه حداقل درآمدي كه از اين برنامه مي توان به دست آورد روزانه بین 2۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و حداكثر درآمد آن نيز بستگی به میزان فعالیت شما دارد. البته همچنان كه قبلا نيز عرض گرديد درآمد اين شيوه نامحدود است و بسيار افرادي هستند كه در همين لحظه اي كه شما در حال مطالعه اين صفحه هستيد ، ماهيانه بيش از يك ميليون تومان درآمد از اين پکیج به دست مي آورند

 

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام كاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می كنند .

هر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا ها نكنید.

شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

تازمانی که به اهداف خود دست یافته و برای بهترین بودن تلاش می کنید،فردی موفق محسوب می شوید.

تقلید کردن بهتر از نوآوری است

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهم داد

 


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 613

برچسب های مهم

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf شامل فایل word و pdf در قالب 53 صفحه ------------------------------ کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند با عنوان اصلی «why nations fall: the origins of power, properity and ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

دانلود بسته  سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی  سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)

دانلود بسته سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)

با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1400 نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۱۴۰۰ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز⬅✅ (تیک خورده) مشخص شده است. ... ...

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

** برنامه برگزیده کافه بازار **     ... ...

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی تالیف عبدالله بنی هاشمی، حسین غلام زاده صفار منبع رشته علوم تربیتی پیام نور   شامل: خلاصه کتاب کامل و ... ...

تمپلیت رژ لب

تمپلیت رژ لب

سلام دوستان عزیز تمپلیتی برای شما آماده کرده ایم مربوط به  رژ لب این تمپلیت قابلیت تغییر را دارا می باشد شما می توانید با استفاده از فتوشاپ فایل این تمپلیت را باز کرده و اقدام به تغییر کنید با تشکر ..... ... ...

دریافت فایل : تمپلیت رژ لب
دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 700  RM-670 ورژن  113.010

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 700 RM-670 ورژن 113.010

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 700 RM-670 ورژن 113.010 ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA N78  RM-235 ورژن 11.043

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA N78 RM-235 ورژن 11.043

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA N78 RM-235 ورژن 11.043 ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

حل المسائل کتاب ترمودینامیک استفان ترنز و لارا پائولی Stephen Turns

حل المسائل کتاب ترمودینامیک استفان ترنز و لارا پائولی Stephen Turns

حل المسائل کتاب ترمودینامیک مفاهیم و کاربردها استفان ترنز و لارا پائولی Stephen Turns     تعداد صفحات: 1655 زبان: لاتین فرمت: PDF ویرایش: دوم عنوان: Thermodynamics نویسندگان: استفان ترنز و لارا پائولی Stephen Turns, Laura Pauley   توضیحات: این محصول، منابع کامل ... ...

کتاب صوتی بازیگران عصر پهلوی

کتاب صوتی بازیگران عصر پهلوی

فرمت کتاب : فایل صوتی  نام کتاب صوتی بازیگران عصر پهلوی از #فروغی تا #فردوست ( در دو جلد )   تعداد فایل : 87 عدد فایل صوتی به مدت 42.35 ساعت راوی : محمد جواد ارژنگیان دسته‌بندی : #ایران ، #تاریخ_ایران_معاصر ، #پهلوی ، #سرگذشتنامه , #سیاستمداران_ایرانی   کتابی که ... ...

نمونه سوالات فارسی پایه اول ابتدایی مهر ماه

نمونه سوالات فارسی پایه اول ابتدایی مهر ماه

نمونه سوالات فارسی پایه اول ابتدایی مهر ماه فرمتpdf     ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ...

مجموعه خلاصه صوتی 20 کتاب برتر در زمینه موفقیت و رشد فردی ( فقط با 69 هزار تومن )

مجموعه خلاصه صوتی 20 کتاب برتر در زمینه موفقیت و رشد فردی ( فقط با 69 هزار تومن )

خلاصه صوتی 20 کتاب در زمینه موفقیت لیست کتاب های موجود در این مجموعه که به صورت خلاصه صوتی درآمده :    خلاصه صوتی کتاب ۴۸ قانون قدرت    خلاصه صوتی کتاب قانون پنج ثانیه    خلاصه صوتی کتاب گاو بنفش    خلاصه صوتی کتاب میلیاردر شدن   خلاصه صوتی کتاب عادت های ... ...

راه در جهان یکیست و آن راه راستی است. غیر از این هر چه هست بیراهه است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما